В Одесі завершено будівництво 4-го пускового терміналу на Карантинному молу

Більше 20 мільйонів євро нових інвестицій – «Контейнерний термінал Одеса» завершив будівництво 4-го пускового комплексу контейнерного терміналу на Карантинному молу.

Як повідомляє Адміністрація Одеського морського порту, в рамках міжнародного транспортного форуму TRANS EXPO-2020 в Одеському порту відбувся брифінг-презентація з приводу завершення компанією ДП «КТО» (дочірня структура німецького холдингу Hamburger Hafen und Logistik AG (HHLA)) будівництва 4-го пускового комплексу нового контейнерного терміналу на Карантинному молу. Цей проект – один з найбільших в морській галузі, компанія реалізує спільно з Адміністрацією морських портів України (АМПУ). 4-й пусковий комплекс являє собою 6-смуговий майданчик для зберігання та обробки контейнерів, з усіма комунікаціями, освітленням, оснащений сучасними козловими контейнерними перевантажувачами на пневматичному ходу фірми Liebcherr. За даними німецької сторони, загальна сума інвестицій в даний об’єкт склала понад 20 млн. євро.

Про закінчення будівництва 27 жовтня на відкритті брифінгу-презентації заявив генеральний директор ДП «КТО» Анастас Коккін:” Сьогодні ми презентуємо успішну реалізацію чергового етапу інвестування в рамках проекту розширення контейнерного терміналу на Карантинному молу, який дає нам «плюс» пропускної здатності терміналу у 300 тис. TEU. Завершення будівництва 4-го пускового комплексу – це ще один крок до здійснення нашого плану зі створення в Одеському порту високотехнологічного контейнерного терміналу з пропускною спроможністю понад 1,2 млн TEU на рік. На сьогоднішній день німецькою стороною вже вкладено в проект більше 120 млн євро. Крім інфраструктурних інвестицій, з метою підвищення якості сервісу для клієнтури та досягнення максимальної ефективності і технологічності в роботі, «Контейнерний термінал Одеса» вкладає кошти в інноваційні технології. Так, в даний час реалізується проект впровадження найсучаснішого веб-порталу для переходу на електронний документообіг і максимальної оптимізації основних процедур для клієнтів терміналу, включаючи кардинальне скорочення часу на оформлення в’їзду вантажного автотранспорту та інші переваги. Новий сервіс з використанням веб-порталу відповідає передовим європейським стандартам і сертифікований Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України.

Компанія ДП «Контейнерний термінал Одеса» – незаперечний лідер портової перевалки контейнерів в Україні. За підсумками минулого року ДП «КТО» обробив майже 5 млн. тонн контейнерних і генеральних вантажів. При цьому контейнерів перевалено 391,4 тис. TEU (+ 15,8% до рівня 2018 р.).

“В останні роки ми бачимо, як «Контейнерний термінал Одеса» диверсифікує свою діяльність, поряд з перевалкою контейнерів пропонує своїм клієнтам сервіс з перевалки генеральних і проектних вантажів, практикує довантаження суден зерновими вантажами. Введення в дію 4 пускового комплексу нового контейнерного терміналу на Карантинному молу, що реалізується ДП «КТО» спільно з АМПУ, ще більше зміцнять конкурентні позиції Одеського порту на ринку контейнерної перевалки”, – зазначив у своєму виступі Денис Карпов, заступник начальника Адміністрації Одеського порту з операційної діяльності.

2020 й рік для суб’єктів транспортного бізнесу став часом непростих випробувань, спровокованих пандемією коронавірусу. Незважаючи на це, німецький холдинг HHLA не змінює планів подальшого інвестування в економіку України. Так, окрім розширення контейнерного терміналу на Карантинному молу, в цьому році німецькі партнери оголосили про створення «Української інтермодальної компанії» (UIC), яка буде розвивати контейнерні залізничні перевезення, в т.ч. і з Одеського порту. Для цього «Контейнерний термінал Одеса» реалізує інвестиційний проект щодо подвоєння потужностей терміналу для обробки регулярних контейнерних поїздів.

На брифінгу віце-президент ДП «КТО» з суспільно-політичних зв’язків і ГамбургАмбассадор Світлана Ярова підтвердила незмінність курсу HHLA на розвиток проектів в Україні:”Як почесний представник Вільного і Ганзейського міста Гамбург в Одесі хочу відзначити, що німецька компанія HHLA Гамбурзького порту з обсягом  валового доходу понад 1,25 млрд євро, є системним і найпотужнішим німецьким інвестором в морську транспортну галузь України. За 20 років тісної взаємовигідної співпраці портів Одеси та Гамбургу були не тільки створені нові робочі місця з найвищою соціальною захищеністю, а й активно підтримувались найважливіші для Одеси та Гамбургу культурні проекти. А сьогодні, в найскладніших економічних умовах, пов’язаних з епідеміологічними карантинними обставинами, Гамбург не тільки не згорнув свої інвестиції, а й робить все можливе для збільшення вантажообігу та залучення нових клієнтів.”

ДОВІДКА. ДП «Контейнерний термінал Одеса» (до 2017 року – ДП «ГПК-Україна») оперує контейнерним терміналом на Карантинному молу Одеського порту з 2001 р. Проект розширення терміналу компанія реалізує спільно з Адміністрацією Морських Портів України в особі Адміністрації Одеського  порту з 2019 р. Перший і другий пускові комплекси проекту, до яких  входять, в т.ч. нові державні причали 1-к і 2-к, введені в експлуатацію восени 2014 р. ДП «КТО» є одним з найбільших платників податків Одеського регіону: в 2018 р. до бюджетів усіх рівнів компанія перерахувала 390 млн. грн. За підсумками 2019 року «Контейнерний термінал Одеса» посів друге місце в міжнародному рейтингу лідерів Чорноморських контейнерних терміналів.

© Незалежні Новини