Ремонт знаків за кілька днів. Очільник полтавських «дорожників» потратив у черговий корупційний скандал

Володимир Трояновський

Очільник Служби автодоріг у Полтавській області Володимир Трояновський за роки роботи на посаді постійно потрапляє у корупційні скандали. Цього разу він реалізував «схему» на ремонті дорожніх знаків. Цим випадком вже зацікавилися правоохоронці.

Чому Полтавський САД співпрацює з сумнівною компанією?

Об’їздну Зінькова на Полтавщині забудувались ще 15 років тому. За цей час дорога встигла зноситися. Відремонтувати її – здавалось б, гарна і потрібна справа. Але проведення робіт на цьому вадливому об’єкті закінчилося черговим корупційним скандалом за участі очільника полтавської Служби автодоріг Володимира Трояновського.

Тендер на проведення рнемонтних робіт виграла сумнозвісна компанія «Будгарант 7». Вона вже працювала у Полтаві, а на результати цієї «роботи» звернули увагу як ЗМІ, так і активісти. Так, після капітального ремонту вулиці Яківчанської за 8 млн грн, почав просідати асфальт. А водостоком слугує яма.

Угоди між САДом і ТОВ Сигнал

Угоди між САДом і ТОВ Сигнал

«Будгарантівці» мали провести ремонт окремих ділянок дороги Т-17-16 Гадяч-Опішня за 17,7 млн грн. Але коштів не вистачило. Тому САД провів ще один тендер на 8,7 млн грн. Перемогу, як не дивно, знову отримав сумнозвісний «Будгарант 7». Цікаво, що в цей самий час Володимир Трочяновський купуж у Києві дорогу нерухомість: дві квартири сумарною вартістю близько 9 млн грн.

Відремонтувати дорожні знаки за 3 дні – неможливе можливо

Але найцікавіше почалось потім. 2 лютого Служба автодоріг провела 3 закупівлі без тендеру на ремонт дорожніх знаків. Це звична схема, коли закупівлю розбивають на кілька «допорогів». Таким чином без жодної конкуренції підряд отримує «потрібна» фірма.

Служба автодоріг так спішила провести закупівлю, що зведений кошторисний рахунок (Додаток №2) не співпадає з її ціною. Ця інформація міститься у відкритих джерелах і наштовхує на думки про здатність фірми виконувати будь-які роботи. А тим більше, за нереально короткі строки.

Зацікавлення цим випадком виникло і у правоохоронців. Тому вже найближчим часом учасники «схеми» мають понести покарання.

Вартість додаткових робіт, які виконував

Вартість додаткових робіт, які виконував

Нагадаємо, що в кінці листопаду минулого року у Супрунівці Полтаського району сталося резонанстне ДТП. Чоловіка розірвало на щматки після наїзду автомобіля. Причина аварії: відсутність знаку «пішохідний перехід» у бік Києва та дорожньої розмітки. За встановлення знаку та нанесення розмітки відповідає Служба автодоріг у Полтавській області.

Костянтин Шатан